Promocje

Kategorie


WSTĘP

Serwis Puppo.pl jest własnością

 

DIAP PIOTR OTOCKI

ul. PRÓCHNIKA 51/10

90-712 ŁÓDŹ

NIP: 727-262-28-02

e-mail kontakt@puppo.pl

 

Serwis www.puppo.pl gwarantuje Państwu, że wszystkie oferowane produkty są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.

Mają długą datę ważności oraz są odpowiednio przechowywane i przygotowane do wysyłki oraz są zapakowane w bezpieczny sposób.

 

PRODUKTY

Informacje podane w opisach produktów mają charakter wyłącznie informacyjny. Opakowania produktów mają wyłącznie charakter informacyjny. W zależności od aktualnie oferowanych przez producenta opakowań, mogą się one różnić od umieszczonych na stronie internetowej.

 

Informacje podane w opisach produktów pochodzą od ich producentów.

  

Wszystkie podawane ceny są cenami brutto.

 

Sprzedawane i dostarczane rzeczy są wolne od wad.

 

ZAMÓWIENIA

Potwierdzeniem złożenia zamówienia jest nadanie mu numeru, który jest automatycznie generowany i odsyłany na adres e-mail podany przy rejestracji.

Do każdego zamówienia wystawiamy standardowo paragon fiskalny lub fakturę VAT na życzenie Klienta (należy zaznaczyć w formularzu zamówienia).

 

Zamówienia są realizowane w ciągu 3 dni roboczych (plus czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską) od zaksięgowania należnej zapłaty na koncie. (Czas może ulec wydłużeniu w zależności od dostępności produktu)

 

Zamówienia nieopłacone i niepotwierdzone są automatycznie anulowane po 7 dniach.

 

Dostępność produktów uzależniona jest od stopnia wyczerpania zapasów, dlatego w przypadku braku towaru

w magazynie Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, jak również o terminie realizacji zamówienia

lub zwrocie pieniędzy na wskazany rachunek bankowy

 

Klient jest na bieżąco informowany generowanymi automatycznie wiadomościami e-mail o statusie zamówienia:

  • Zamówienie przyjęte

Zamówienie jest weryfikowane przez pracownika puppo.pl

  • Oczekujące na wpłatę

Zamówienie oczekuje na wpłatę (lub jest na etapie drukowania dowodu wpłaty),

  • Do wysłania

Zamówienie zostało skierowane do spakowania i wydania kurierowi ( sklep może na tym etapie poinformować o braku produktu)

  • Wysłane:

Zamówienie zostało wysłane.

 

Zamówienie, które zostało złożone, nie może zostać edytowane pod względem jego zawartości, adresu dostawy czy formy płatności.

Numer zamówienia jest automatycznie przesyłany do serwisów zewnętrznych, które odpowiadają za jego ubezpieczenie.

Odbiór osobisty możliwy jest jedynie po dokonaniu przedpłaty na konto.

Zamówienie z wysyłką za granicę należy uprzednio skonsultować z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, gdyż podany cennik dotyczy przesyłek realizowanych na terenie Polski.

Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku do godziny 13:00, zamówienia skierowane do wysyłki po godzinie 13:00 są odbierane przez kuriera dnia następnego. Jeśli paczka zostaję skierowana do wysyłki w piątek po godzinie 13:00 kurier odbierze ją w poniedziałek.

 

PŁATNOŚCI

 

DIAP PIOTR OTOCKI

Prochnika 51 lok.10

90-712 Łódź

46 1140 2017 0000 4202 1308 1727

 

Kwotę należną do zapłaty stanowi suma wartości zamówionych przedmiotów oraz kosztów wysyłki.

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Dokonanie wpłaty w niepoprawnej kwocie, może znacznie wydłużyć termin realizacji zamówienia.

Przy płatności tradycyjnym przelewem w jego tytule należy wpisać TYLKO numer zamówienia.

 

Możliwość płatności przy odbiorze "za pobraniem" jest możliwa do 1000zł, powyżej tej kwoty należy potwierdzić taką możliwość telefonicznie.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY, REKLAMACJE, ZWROTY

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

 

DIAP PIOTR OTOCKI

PUPPO.PL

Matejki 7

91-402 Łódź

 

  1. Poleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Jest to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług.
  2. Zwracany towar należy odesłać na adres nadawcy. Towar na czas wysyłki, należy opakować z należytą starannością, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia podczas transportu.
  3. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

 

Firma DIAP PIOTR OTOCKI podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić DIAP PIOTR OTOCKI o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:

 

DIAP PIOTR OTOCKI

Prochnika 51 lok.10

90-712 Łódź

 

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. PUPPO.PL DIAP PIOTR OTOCKI zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

SKLEP PUPPO.PL jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@puppo.pl

 

Firma DIAP PIOTR OTOCKI zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie

DIAP PIOTR OTOCKI nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy DIAP PIOTR OTOCKI, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

 

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

Serwis www.puppo.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Kupującego który nie wywiązał się z poprzednich umów kupna-sprzedaży z sklepem Puppo.pl.

 

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.


Scroll