Kategorie


Przelew

Odbiór Osobisty0

  • 30kg Max. waga przesyłki
  • ul.Matejki 7, Łódź
  • Zwykły przelew
  • PrzelewDotPay

Pocztex 48 kurier11

  • 30kg Max. waga przesyłki
  • Koszt przesyłki jest stały
  • Zwykły przelew
  • PrzelewDotPay

Przesyłka kurierska InPost13

  • 30kg Max. waga przesyłki
  • Koszt przesyłki jest stały
  • Zwykły przelew
  • PrzelewDotPay
Pobranie

Pocztex 48 odbiór w punkcie - pobranie12

  • 30kg Max. waga przesyłki
  • Koszt przesyłki jest stały

Przesyłka kurierska pobraniowa InPost16

  • 30kg Max. waga przesyłki
  • Koszt przesyłki jest stały

SPOSOBY PŁATNOŚCI

W naszym sklepie internetowym mają Państwo do wyboru następujące sposoby płatności:

  • ZWYKŁY PRZELEW

Prosimy kierować przelewy na poniższe konto. Państwa przelewy księgowane są na drugi dzień od ich realizacji. W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia. Przyśpieszy to realizację zamówienia.

DIAP PIOTR OTOCKI

ul. PRÓCHNIKA 51/10

90-712 ŁÓDŹ

46 1140 2017 0000 4202 1308 1727

  • PRZELEW DotPay

Bezpieczne płatności internetowe. Akceptacja kart Visa, MasterCard i innych, a także szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko itp.) oraz płatności gotówką i telefonem.

    • ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty ul. Jana Matejki 7, 91-402 Łódź. Skontaktuj się z nami: 690 077 385

  • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Za zamówienie płacą Państwo kurierowi przy odbiorze przesyłki.

WYSYŁKA I ZWROTY

  • Towary zakupione w Sklepie Internetowym, wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT dostarczane są kupującemu za pośrednictwem:
    • firmy kurierskiej INPOST
    • Poczty Polskiej
  • W przypadku braku zalicytowanego towaru na stanie magazynowym lub z innych przyczyn losowych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto kupującego.
  • W przypadku zmiany adresu dostawy prosimy o prawidłowe wypełnienie Formularza Opcji Dostawy (przy wyborze płatności) po dokonaniu zakupu. W innym wypadku zmiany adresu nie będą akceptowane!
  • W przypadku rezygnacji lub zwrotu zamówionych preparatów kupujący będzie obciążony kosztami wysyłki w obie strony zgodnie z cennikiem firmy dostarczającej przesyłkę.

ODBIÓR PRZESYŁKI

  • Wysłana kurierem:
    Jeśli paczka nie dotarła w ciągu 48h (dni robocze) od daty wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny.

    SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY KURIERZE! Jeśli jest uszkodzona, musisz ją przyjąć, aby sporządzić reklamację, zażądaj od kuriera spisania "protokołu szkody". Reklamacje spisane w innym dniu niż dzień doręczenia paczki zostaną odrzucone i nie będziemy mogli wypłacić Ci odszkodowania.

  • Wysłana Pocztą Polską:
    Pocztex 48 Kurier - przesyłka nie dotarła w ciągu 2 dni

    UWAGA!!!
    Sprawdź w swoim Urzędzie Pocztowym czy przesyłka na Ciebie nie czeka
    (listonosze czasami nie zostawiają awizo itp.)

Scroll